Min Vardag


Malin: Hallooo? vart är du Malin, can´t see you... ;s Nyman: Här är jag!Ser du mig nu?
Måste säga en sak till dig! Eller ah, behöver din hjälp.|Glad är jag också! Vad är problemet?

Malin: Uhhhmmm... -.-         Nyman:Jag försöker se vad du menar men jag fattar ingenting?

Malin:ARGH!Miniräknaren funkar ju inte som jag vill.Nyman:Äh!Fysik är toppen, var glad,SOM JAG!
Fysik är min ovän, inget gott i det!      | Men inte förstår jag mig på miniräknaren för de.
Nyman, du MÅSTE hjälpa mig! ;s Eller så, GAAH!  |     Hakuna Matata! Keep on kämpa!

Den hjälpen fick jag av mig själv, gött! Jag fattar inte riktigt fysiken nu... men hehe.
Jag kan säkert fråga pappa istället. Ajaa, hoppas ni gillade den fina serien jag gjorde!
Jag ser mig själv lite som Gollum här. Min glada sida och sedan min.. ermm.. otåliga och irriterade sida.

Nu ska jag dra mig till läxan igen samt lite annan läsning! Ha det riktigt bra!

pusshej
god bless you

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahahahaha! typ som Gollum ja, fast med lite mer hår på skallen ;)

2011-01-12 @ 22:38:33
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0