NU VAR SKOLAN SLUT

Kändes ju inte helt rätt på avslutningen men det gick helt okej ändå!
Efter åt vi på Haken, bilderna suger och jag missade typ alla!



Ursäkte, ursäkta ...ursäte för kvalitén på bilderna!
Får snart sno en kamera på riktigt, åh! Hade varit kul!

Vi åt på haket iaf, mysigt var det! Gillar dessa sex personer sjukt mycket!
Utan dem hade skolan inte varit alls lika kul, inte alls!
Ibland blir det högljutt eftersom att det är sju tjejer som ska snacka samtidigt.
Lite jobbigt tycker jag men jag älskar dem ändå! Så glad att jag fann dem!

Lyckades annars pricka in att träffa tre kusiner idag.
Li, Johannes.. sen Li igen med Emilia, lagom Coolt!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0