KLADDKAKA CON CRÈME FRAICHE

först av allt; skriver numera i mitten igen, tror jag...
det är mycket enklare och roligare att läsa då.
såg i alla fall ut så innan i min blogg, så vrf inte!

Andra; Jag ska få äta ännu mera kladdiskakis!
MED CRÈME FRAICHE! Alltså, GOTT!
Eller så gör jag det imorgon, såå trött nu!
Och imorgon kanske jag lägger in en bild på det, för att retas!

TREDJE:

Jag saknar VERKLIGEN sommaren och JESSICA! Även det vi gör på sommaren! <3

Så nu är det bara några veckor kvar till våren,
tycker den kan anlända på onsdag faktiskt!
Nu ska jag kojsa! Seriöst, tiden rinner iväg!

pusshej
god bless you

Kommentarer
Postat av: jessica

åååh! Jag saknar också sommaren sjukt mycket! <3

2011-03-13 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0