URSÄKTAR

Jäkta hem bara för att man ska hinna plugga, det är inte rätt?

haha, hemskt ledsen för alla dessa hemska bilder på mig.. eller inte! hehe!

Aja om ni läser denna bloggen får ni stå ut med urusla bilder! Hehe! Vilket är synd!
Jag hinner egentligen inte blogga men gör det ändå eftersom att jag inte kan koncentrera
mig på alla olika kärr just nu... Vemmentorpsrapporten är enligt mig ganska okej i alla fall!
Om jag skulle börjat tidigare hade jag varit bättre, men nu blir det halvdant, hatar det!

Annars mår jag bra! Det är alltid gött ju! Min klass är så super, verkligen, tycker om att gå till skolan!
Det är hemma det är jobbigt med alla läxor m.m. Jag gör en hel del saker på kvällar m.m
(okej inte JUST NU eftersom rapporten) men det är mycket som händer och det är KUL!
Vill ha en kamera, vill ha en bättre dator, vill ha pengar till det! Ge mig ett jobb! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: hännä

det är tur att du är så söt för då gör det inget att du bara har en massa kuliga webcambilder!

2011-09-06 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0