OLIKA MEN ÄNDÅ SAMMA



Nu sitter jag och kollar serier IGEN, det är inte bra... ALLS! Annars har jag vant mig vid håret.. och därför
tänker jag klippa det ännu kortare på tisdag!
Jessica åker iväg över lovet och det gör mig ledsen! Hon kommerha det super men jag kommer sakna henne!
En massa andra åker också iväg, blä på er! Jag gillar er suuuupermycket!
Idag har jag börjat något nyttighets-grej.. (nej jag vet inte själv vad det är riktigt än).. inget godis och sånt, tills
jag blir 18! Ja, det är en månad nu och NEJ, jag längtar INTE!
När jag blir arton kommer jag känna mig som en enda stor klump fail, inget jobb, ingen ordentlig början på ett
körkort! Well, det måste bli ändring på det!
Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Sara

vi kanske kan träffas på lovet?! :D

2012-02-16 @ 20:27:31
URL: http://unfixed.devote.se
Postat av: hännä

tu es magnifique!

2012-02-16 @ 22:29:47
Postat av: jessica

hihihihi, du kommer klara dig, men vet att det blir tufft ;D

2012-02-17 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0