VARFÖR ÄR DET SOM DET ÄR? JAG ÄR RÄDD.

gammal bild
.
Jag måste dela med mig av en liten grej. Jag kan kolla på skräckfilmer. Jag gillar det inte men jag kan kolla på det. Efteråt, när jag kommer hem och ska lägga mig när jag är uppe senast så dör jag. Jag tror att saker/personer är i huset. Antingen andar eller tjuvar. Hur kan man somna med det?
.
Jag har alltid haft svårt för att vara hemma eftersom att vid minsta ljud rycker jag till och tror att det är tjuvar i huset. När jag var lite yngre så hade jag lämnat radion på och sen gått och gjort något annat. Efter ett tag hörde jag några som pratade och fick ryck. Tog med en filt under armen, öppnade fönster, sprang över snön in i garaget där jag satte mig på en snowracer. Där satt jag tills Isac kom hemcyklandes, en timme senare, och gick in med mig.
.
En annan gång, när jag var ungefär åtta så vaknade jag på mitt rum och hörde att någon gick runt där inne. Jag försökte låtsas vara död/sova i vad som kändes som en evighet. Till slut tog jag mod till mig och öppnade ögonen. Det var ingen i rummet. Det var regnet som smattrade mot fönsterblecket.
.
För en vecka sedan var jag säker på att någon gick runt på ovan våningen så jag smsade Isac och bad han kolla det. Snäll som han är gick han upp och kikade i alla hörn. Där var SÅKLART ingen. Sen somnade jag lugnt medan han fixade kaffe och flingor till sig själv.
.
Hej jag heter Malin, jag gjorde nyss ett liknande inlägg som Jessica, dock mindre intressant. Jag är PARANOID. Skräckfilmer väcker det ännu mer medan bibeln lugnar det.
.
också en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: blue eyes soul

Do I need to be afriad? nononoono

Do I need to walk away? nononoono

Why is that? CAUSE I'VE GOT GOD ON MY SIDE

2012-01-28 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0