UNIVERSITET

Idag blev jag chockad... beteendevetenskap lät roligast att plugga. Jag som var helt inne på NV-sidan och luskade. Detta kan ha berott på föreläsarna som var sjukt bra. Vissa föreläsare vi hade idag borde man sätta en munkavel på så att de aldrig mer yttrade sig! Ja, jag tar i men ... man kanske inte ska ställa dem framför 100 elever i alla fall. Så civilingenjör ska jag inte bli.

Har ju annars varit inne på läkare, men oj vilka betyg man ska ha. -Men Malin... du kan ju bli sjuksköterska istället? -Fast då får man mindre betalt, HATAR ATT SÄGA SÅ, och får inte göra lika mycket.

Det finns så många valmöjligheter (om man har 22,5p) så jag förstår inte vilket håll man ska gå åt. Usch! Men det klarnar nog snart... hoppas jag!

Hoppas det går bra för er som ska välja! Och för er som precis börjat studera på gymnasiet... Lägg ner tid på det ni gör för ni tjänar så otroligt mycket på det i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Myran

ååååh... jaså det är så man ska göra, skriver direkt ner det i min "How to become as awesome as Malin" bok

Svar: hahhahaha! Theooo!
Malin Nyman

2012-11-13 @ 22:47:24
Postat av: Hanna

Beteendevetenskap verkar superintressant!
Men vill tillägga;
Don't you worry, don't you worry child
Heaven's got a plan for you <3

2012-11-14 @ 20:34:51
URL: http://hansapansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0