HEAVEN

 
Sov så himla gott i natt, alltså sjukt. Jag hade ett skönt täcke, en skön kudde och en skön säng. Hela rummet var vitt och jag kände mig så lugn, fridfull och ren på någt vis fastän mitt hår stank. Det var längesen jag sov så här gott. Mina vänner skrattar åt mig när jag säger att jag saknar min säng mest av allt, inte familjen, min säng. Klart jag saknar familjen också.. men under de senaste tre veckorna har jag insett att det inte är ALLS lång tid kvar tills jag får återförenas med min säng, min kudde, mina lakan, mitt duntäcke och min pojk Molly. Det kommer vara bäst helt enkelt. Men idag fick jag en försmak på heaven, sov gott och vaknade fullt utvilad. Hurra. Åt en toast och sen var det bara att sätta sig på balkongen och sola med Emfin. Försökte nynna en jullåt för att komma i adventsstämning men det slutade med at vi gick igenom alla sommarlåtar och sollåtar som finns. Kul!  
 
Dagen fortsatte annars med La Maquinista, bästaaa köpcentrumet här! Fyndade lite men ångrar att jag inte köpte en viss tröja, fast lika glad för det är jag men gladast är nog plånboken.. hehe!
 
Nu ska jag sova i min hårda säng, med mitt knappt böjliga täcke och den tunnaste kudden som finns. LÖVELY! 
 
 
 
SOLIGA HÄLSNINGAR FRÅN MIG, MALIN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0