BLODGIVARGALA

Hej alla bloggläsare! Ni är så söta som följer min blogg! Verkligen! Idag var det vår för första gången på riktigt (ja den kommer stjälas snart men den kommer igen, promise) och det var härligt. Jag var på en blodgivargala som Kimberly och Pamela (några fans från klassen) hade anordnat. Väldigt bra musik och snack. Och på riktigt, jag hatar nålar, speciellt efter jag svimmade när jag tog blodprov förra gången. Ibland kan jag inte ta på min arm för att jag tycker det är så läskigt. Men jag överväger ändå att gå dit och kolla om jag ska bli blodgivare! Sådeså. Så du som är lite modigare, kom igen, ta tag i mig och anmäl dig via Kimberly och Pamela till att bli blodgivare! Ni räddar liv, bokstavligt talat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0