JAG ÄR LYCKLIG

Trots allt skolarbete så är jag lycklig eftersom att jag hade en riktigt bra födelsedag i lördags, hurra för mig! :D Blev väckt med mannagrynsgröt på sängen och skönsång (hela familjen (förutom Isac) är sjuka och hesa).En massa fina grattishälsningar sen hälsade moster Lisa och morbror Ulf på mig på jobbet! Sen kom Sara, Benjamin, Jessica och Johanna också dit, fy vad roligt! Så fick jag lite paket av dem, ett superfint doftljus från lexington och en söt väckarklocka som jag fortfarande inte provat än, hoppas den funkar så att jag kan använda den istället för iPhonen. Sen fick jag en valmo också! Efter detta hjälpte de mig att städa på Thores och jag fick med mig hem lite goda buddabest-bakelser. Oscar kom och lämnade choklad och fikade med oss. Sen på kvällen åt vi asgott, spelade Cluedo, åt asgott och kollade friends och åt asgott. Jag ÄLSKAR min födelsedag, kanske kommer lite bilder sen på de fina blommorna jag fick av pappa eller något sådant! Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0