POOLPOJKEN

Här får du läsa om
min första romans som kom
bland barcelonas höga hus
och vid en pool där det inte händer allt för mycket bus

Åh, du är så fin att titta på
även om du tar på din tå
Så jag började att stalka dig
för att se om du var den rätta för mig
långt om länge hittade jag en bra källa
din facebookprofil som fick det att smälla
om du var singel eller ej
om någon vet så säg
min förväntan steg
men skulle jag vara för feg
jag tog mod till mig
och påbörjade min granskning av dig
det dök upp parbilder och fina ord
jag förstod att du inte längre låg serverad på mitt bord
dagen efter var sig inte lik
jag visste att du aldrig skulle ta mig till något fik
så nu är det över
du blev aldrig min löver


Hahahaha, jag älskar att skriva dikt
denna blev ju nästan som någon slags bikt
jag vet att de inte behöver rimma
men jag kan på rimmen behöva trimma
så det var givet
för detta är livet
håll käften malin 
detta är värre än stalin
gå och lägg dig
NU

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah, Malin du är ju för söt!

Svar: Jag vet! Helt sjukt! Haha nä men på riktigt alltså, jag övedriver. Grejen var j bara att han var assnygg!
Malin Nyman

2013-11-30 @ 10:30:19
Postat av: Hilda

Haha näää ååh, vilken otur....... :(
så fin dikt!

Svar: Tack du! Ja, den sög! :(
Malin Nyman

2013-12-01 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0