EN FIN INBAKAD EN

 
 
Nu börjar jag bli trött så det kommer en massa inlägg vilket jag tycker är rolig. Vill också nämna att jag börjat läsa en bok jag fått med mig av M&P som utspelar sig i Barcelona på olika tider, det är väldigt spännande för gatan bredvid vår nämns och jag vet snart mer om Barcelonas historia än vad mina au pair föräldrar gör, haha! Det känns riktigt roligt faktiskt, framförallt för en sån som jag... som är VÄLDIGT intresserad av de gamla och att kunna ta på en gammal sten som någon tog på för flera hundra år sen, det är häftigt. I alla fall så satt jag och läste medan jag gjorde en fläta i håret som jag tyckte vart rätt fin så slänger in en bild som är snygg som få. Boken heter för övrigt Staden utan tid, om ni är nyfikna på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0