SÖNDAGSFIKA

Fixdag idag, städat upp lägenheten på grejerna som jag spridit under helgen. Tvättat sängkläder och andra kläder. Tränat och duschat. Allt känns bättre och fräshare nu, det är ju gött. Gick sen ut och hur skönt var inte det? Tänkte först ta mig en promenad men blev sugen på en fika så jag slog en pling till Satu och hon var ledig så vi gick till ett café och sen bestmde vi oss på att gå lite uppåt bergen. Härligt med solen skinandes mot de vackra bygnaderna och skogarna på bergen. Tog en del bilder åt er! 
 
Satu med hennes varma choklad.
Jag framför en fin mur.
Fint hus i backen!
Ser detta tyskt ut eller är jag helt ute och cyklar?
Lite berg.
Glad Malin med ost-toast.
Sen var Pipo fett gullig och ville absolut upp och gosa med mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh gosekatt!! :)
Vår katt är assur just nu för vi tvingar henne att banta haha! så man får sjukt läskiga blickar av henne när man själv står i köket och trycker i sig en macka eller något!

Annars är du så snygg som vanligt!! Hoppas verkligen jag kommer ner till barcelona inom kort! :)

Svar: Ja, den är för gosig, du får hälsa på honom också! Så kan han få kela med någon som uppskattar det mer, wiho! Haha, varför måste hon banta? Är hon så tjock? Stackars katten!
Men tack du min fina! Jag hoppas också att du kommer ner hit! Åh vad roligt det hade varit!
Malin Nyman

2014-02-25 @ 18:04:37
Postat av: Elin Dahl

Vilka snygga brallor du har!!

Svar: Tack du! :*
Malin Nyman

2014-03-03 @ 00:01:01
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0