SAKNAR DETTA

Sökte igenom alla mina bilder idag ungefär oh hittade denna. Blev hungrig på direkten för vem älskade inte denna maträtten? Va? Vem? Detta var något av det godaste i skolan. På Ebbas fik serverade de ibland Fajitas och OH  MY vad gott det var. Hade glömt bort det men såg enna bilden och blev genast sugen på skolmaten!
 
 
Det var dock godare med kycklingen har jag för mig. Det jag tänker på är hur man försöker få ihop lagom av allt och sen har man nästan ätit upp när man ser hur Elin fortfarande sitter och försöker pilla bort allt det som inte hon ville äta. Åh! Saknar er så mycket ska ni veta om ni läser detta nu! Det var så härligt att bara kunna dra på restaurang med er fyra dagar i veckan i tre långa år! 
 
Det var en tid, nu har det kommit en ny! Så fort jag står för matlagandet blir det pizza. Inte vet jag varför... Älskade att laga mat innan men nu lockar det inte sååå mycket längre. Kan vara för att det är ett tradigt kök och det är svårt att hitta matvarorna man vill ha, men ja.. pizza är också gott! 
 
Blandat inlägg, kan vara för att jag är en liten trötter som alldeles strax ska lägga mig! 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0