TIPS

 
 
 
 Som jag sa! Dessa två godingarna Troye och Tyler! Kolla in dem på youtube! Sköna! 
 
 
Super Fin Night - SÅ KUL SERIE! Jag skrattar varje avsnitt, några gånger.. minst! Jag älskar denna serien! Ett stort plus är att den bara är 20 minuter. Jag älskar 20-minutare. De är perfekt för frukost och nästan alltd annars också! Så varsågoda!  
 
 
 
Orange is The New Black- Började kolla denna för några dagar sen och blev fast sådär "SMACK" ni vet. En bra serie. Lite drygt att den är 50 minuter dock för då måste man se länge. Men bra är den! Kolla in den också vettja!
 
Så!! Där har ni! Jag förstör era liv. Jag vet! Mohahahaha!

Kommentarer
Postat av: jessica

ahahahhah tack för tipsen!!! :D verkar asbra ju!! :D

2014-01-24 @ 13:44:27
Postat av: jessica

btw, synd att de är gay för FYYYY vad söta dom är!

Svar: Hahaha! Men JA!!! Att dem är!! Helt sjukt! Och ja synd för oss men kul för alla bögar där ute! :( Jag vill ha dem... men ikke! :(
Malin Nyman

2014-01-24 @ 13:50:55
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/
Postat av: Louisa

Aaah, orange is the new black är skitbra!!! Kollade hela första säsongen för ett tag sedan, hehe :)

Svar: Ja men eller hur är den bra! Man fastnar så sjukt lätt också!! Älskar den!! Har du sett andr också? För den finns inte där jag kollar! :)
Malin Nyman

2014-01-24 @ 18:09:01
URL: http://louisad.blogg.se
Postat av: Hilda

Haha, har för första gången i mitt liv börjat följa en serie och det var just orange is the new black. Har sett första säsongen nu. Det konstigaste är att den är inte bra, men man MÅSTE se nästa avsnitt ändå... eller så är det bara för jag och Alexander inte har något annat kul att titta på....... Eller den är inte dålig men jag tycker inte att det händer så speciellt mycket i den. Men jag gillar hon tjocka tjejen så kanske får börja se den serien istället. Var kan man se den någonstans? :D

Svar: Hahaha! Du är så skön du!! :D men ja.. det händer egentligen inte å mkt men man är fast! jag kan dock inte se mer nu där jag kollar.. för finns bara första säsongen där! :( Jag ger dig en länk på fb, lika bra om du inte kolar här igen ju! Haha! ;)
Malin Nyman

2014-01-26 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0