EN LITEN TANKE

Så är det någon annan som har tänkt på hur sjukt snabbt tiden går? Jag kommer vara i Sverige om mindre än hundra dagar och jag vet att förra gångn det var ungefär 100 dagar så kändes det som 20. Jag har lite panik över detta för Barcelona växer i mina ögon för var dag som går. Jag älskar Barcelona.
 
Jag saknar inte längre Sverige saknar inte på samma vis som i början för att det är ett helt annat liv här och därför blir det enklare. Saknar familjen och vänner när man faktiskt pratar med dem men annars så är det en hel annan värld här med andra  glädjeämnen och andra problem. Det är konstigt på ett vis men samtidigt känns det helt neutralt. I början tyckte jag inte om Spanien lika mycket, ogillade maten och lite det ena och lite det andra. Nu gillar jag maten för det mesta och det känns helt ok att ha det soligt, varmt och gott! Det är så lätt att leva här just nu. Inga måsten och ingen direkt framtidsplan. Kanske att jag återvänder hit en annan gång i mitt liv.  Det hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0