HEJ

Börjar min helg med att missa tid för bokning av gästleg till villan, var inte så taggad men är ändå så typiskt mig! Nu ska jag plugga skten ur inlämningsuppgift ett och sen gå över till tvåan på direkten, jag ska ju försöka vara ute i god tid. Därför skriver jag det här också, för det man skriver på bloggen måste man göra! Eller hur var det med det? Jo, då blir det lag! Sen ska jag njuta av en ledig hel då jag jobbar nästa och får besök av Snaedis, så himla gött!!! Inte sett henne sen Barcelona! Åh, det ska bli så roligt! Yay! 
 
Detta blev en blandad kompott nu ska jag komma på varför Blekinges och Värmlands BRP misnkat så mycket under de senaste tio åren, spännande! 
 
Hoppas ni också får en god helg med en massa härligheter! 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0