2020 VILKET ÅR

Hej!
 
2020 var ett spännande år som säkert lär gå till världshistorien för att talettpappret såldes slut, vänner slets isär på grund av hur man tolkade restriktioner och folk förlorade nära och kära i viruset som nämns som ölen, Corona.
 
Vad jag kommer minnas av året.
 
Erik blev klar med sin pilotutbildning - frågorna var hur han skulle klara läsa klart juristprogrammet samtidigt som han jobbade. Det skulle nog lösa sig senare.
Erik fick anställning på SAS.
Minidetalj.
Corona bröt ut - de blev permitterade allihopa.
Malin jobbade hemifrån och var permitterad på fredagar - bra work life balance.
Erik fick ändå göra studsarna i ett stort Boing-737.
Malin jobbade hemifrån så hon kunde följa med upp och kolla!
Samtidigt som färden upp fick jag fast jobb, mitt under en pandemi.
Jag fick börja jobba för finans också vilket gav mig så mycket nya kunskaper.
Jag köpte en lägenhet (!!!!!!!!!!!)
Erik kan fortsätta med sina juriststudier och kanske kommer hinna klart med dem innan flygmarknaden drar igång igen.
 
Ändå rätt bra år!
 

Kommentarer
Postat av: ElliottPheni

Vrlo je jednostavno kupiti automobil na nasoj net stranici https://wannabuycar.com. Imamo neporecive prednosti u odnosu na trzista automobila i druge spider's web stranice koje postupak kupnje automobila mogu uciniti sto ugodnijim:
- lako i brzo pretrazivanje automobila u gradovima;
- najave o kupnji automobila s opseznim opisom;
- kvalitetna usluga i korisnicka podrska;
- automobil od vlasnika, a ne od preprodavaca.

2021-09-20 @ 07:11:21
URL: http://https://wannabuycar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0